Sunday, February 24, 2008

Why does my heart feel so bad?

Idag är ingen bra dag, jag mår uruselt, dels av saker som hände igår och för att jag är så nere som man kan bli, så känner jag idag iaf, men det går över, det hoppas jag iaf att det gör. Jag önskar bara att någon kunde krama om mig just nu och säga att allt blir bra, för blir det inte det tillslut? Jag vet inte, just nu vet jag inte. Jag har ingen lust till något alls. Men men, sånt är livet, vad ska man göra? Det är bara bita i det sura äpplet och köra.
Men varför gör det så jävla ont, hela tiden. Jag kväver mig själv i mina försök till att andas och jag vet inte vad jag ska ta mig till, världen känns bara mindre och mindre och jag vill inte. Men jag måste. Det var några veckor sen jag hade en sådan här dag, men det är okej, jag får känna detta, jag ska inte trycka undan det som jag vanligtvis skulle ha gjort, för det är jag mästare på. Jag orkar inte prata om det.

Igår var det TN och jag var där, det var helt okej och jag dansade sönder mina fötter lite. Ikväll ska jag hem till Maria och ha det trevligt. Jag har vänner, det är bra att ha det när det kniper.
Igår var jag även med Frida, I love you! Hon är en av de bästa just nu, hon är verkligen så underbar!

Nu ska jag göra mig i ordning.
Casual kör jag på idag.

xo xo
Ciao!

No comments: