Monday, February 25, 2008

I'd be running up that hill...

Idag ska jag till Sumpan och kolla på tyger, ska bli riktigt härligt att gå runt och leta tyger, ska inhandla lite saker, det hade jag tänkt i alla fall. Får se hur det blir. Ska även träffa min kusin och välja tyg till en sak till henne.

Just nu är jag lagom frustrerad, jag får inte tag på baby alls och jag undrar vad som har hänt. Jag ogillar när jag inte får tag på människor, speciellt dem jag bryr mig om. Men det löser sig säkert. Jag pratade med en kvinna igår, som sa att man måste verkligen hålla hårt i sina väninnor när man skaffar en partner, nu har jag väl ingen partner, men att hålla hårt i sina vänner förstår jag att man måste göra. Man kan bara inte överge dem, sådär hipp som happ. Visst jag kan vara dålig på att höra av mig ibland, men jag försöker iaf. Igår var jag hemma hos Maria och blev bjuden på vin och tilltugg, riktigt mysigt och jag såg hur förälskad hon var, det var underbart. Hon såg så lycklig ut och hennes man var helt sagolikt trevlig. Jag fick med mig lite saker och det var ännu trevligare. Jag ska även sy till Maria, det ska bli super kul det med.

Jag hinner egentligen inte skriva så mycket och jag vill inte skriva ner alla mina tankar idag, det känns som om de är lite för privata, jag tar dem med någon jag verkligen litar på, så att säga. Mer vill jag inte ha sagt. Men helgen var en bra helg.

xo xo
Ciao!

No comments: