Sunday, March 09, 2008

An absolute fine weekend!

Ja, idag är en sådan tråkig dag då man önskar att man bara hade en nära vän att prata skit med och bara vara, kolla på SATC, käka popcorn och bara mysa. Sådan dag är det idag. Jag vill verkligen inte sakna människor som jag saknar dem, det blir jobbigt då. Jag önskar så att jag inte hade så mycket tid att tänka på och det kommer jag inte ha i veckan, ska städa ur hela mitt rum, mamma fyller 50, träffa min bästa vän, baby kommer ner, gå ut några dagar, hallå, det är först torsdag då baby har sin klubb helterskelter och sedan 90's på fredag och sedan blir det väl Rocks eller något på lördag, haha!

Hade jättekul igår på Rocks, dansade så det sved lite i fötterna till all möjlig sorters musik. Dolly Parton, Eurythmics (stavas det så), och all möjlig musik på ett rockställe! WOHO! Super roligt. Jag hade det jätte jätte roligt igår, så roligt har jag nog inte haft på ett bra tag, hahaha. Först blev det lite filmtittande hemma hos Daniel och vi kollade på Anchorman och sedan drog vi vidare vissa av oss till Rocks, andra till Medusa, större delen drog till Rocks, där man träffade alla gamla vanliga ansikten som jag för en gångs skull blev jätteglad över att se. Hälsade på nya människor och hoppas skapa nya kontakter, det är alltid roligt, Sthlm tar aldrig slut. Det är dock synd att jag missade den nya klubben som var i fredags, men det blir igen, antar jag. Haha! Jag är inte så deppad när jag skriver om detta, men något tynger mig. Allt har inte en naturlig förklaring. Det har det bara inte. Jag hoppas att jag får tag på baby imorgon, för jag vet att jag måste prata med honom om några saker.

Har hittat en ny drink btw, den var riktigt riktigt god. Sådana ska jag be baby göra åt mig när jag träffar honom igen. Mihi. Jag saknar honom, och jag vill inte ha all den här tiden att sakna någon så mycket som jag gör. Jag vill vara en upptagen kvinna. Vilket jag är. Ska ringa två läkare i veckan och sedan ska jag försöka få en remiss till en dietist och börja äta sunt och normalt, det är vad jag känner att jag måste i alla fall.

Nu ska jag kila!

xo xo
Ciao!

No comments: