Sunday, March 16, 2008

I'm not a quitter, because a quitter never wins...

Jag sov ganska länge idag, med tanke på att jag kom hem sent men jag kunde somna ungefär när jag kom hem i morse i alla fall, vanligen ligger jag vaken i mer än 2 till 3 timmar innan jag kan somna, men nu somnade jag och det var skönt, men jag sov bara som vanligt till 10 och vaknade av att jag var hungrig och så. Snart ska jag väl sova igen, tror jag. Ska upp tidigt imorgonbitti och göra lite ärenden, lagom kul att göra saker på morgonen, men sånt är livet.

Kärlek är svårt, det har jag märkt, det blir inte lättare heller ju mer man saknar någon, utan snarare svårare, varför sätter jag mig i en sits som jag inte vill sitta i. Jag vill inte känna något för någon, jag vill vara fri, kanske är det därför jag beter mig som jag gör, så att människor ska fly från mig för att jag inte vågar. Men jag ska väl någon gång våga och se till att jag också kan få ut lite kärlek i livet, eller kärlek som till en person speciellt, för kärlek har jag redan i mitt liv, så enkelt är det. Jag är rädd, super rädd för att vara ärlig. Det är tänk om hela tiden, jag vet inte alls. Det känns så fruktansvärt konstigt just nu, men det kanske tar sig? Jag ska väl inge ge upp, jag är ingen quitter, som man så fint kan kalla det. Nej, jag tänker bannemig inte ge mig, förrän han säger det som han skulle kunna tänkas säga. Innan dess, nej. Jag tänker hoppas.

Nu ska min bror sitta och skriva, skriver imorgon.

xo xo
Ciao!

No comments: