Saturday, March 15, 2008

New York, New York?

Idag ska vi ha släkten här, haha! Så roligt med släkt, nej, jag önskar att jag inte vore här idag faktiskt. Men det är inte varje år ens mamma fyller 50 år, faktiskt. Så nu vet ni hur gammal hon är också, haha!

Jag har nästan inget vettigt att säga idag, jag är trött, var inte ute igår, jag orkade inte. Ska på Hootchy ikväll och parta loss med alla, woho! Party, party liksom. Ska bli sjukt roligt. Det blir till och med förfest för min del! Ännu mera otippat om man säger så.

Jag ska kanske till New York i höst om allt blir som planerat så att säga, med älsklings Kakan, det blir grymt nice att åka till NY och se allt som den staden har att erbjuda ^^ Hehehe! Det är riktigt riktigt spännande det här, att resa bort så pass långt, där man kan insupa en helt annan värld känns det som. Wohoo!

xo xo
Ciao!

No comments: