Friday, March 14, 2008

No truth, All pretention raise your hand to give attention....

Det är svårt att sluta röka, har jag märkt, det är inte lätt, men jag har trappat ner enormt mycket, det ska jag säga. Men man måste bestämma sig för att sluta helt och jag kan inte röka en hel ciggarett längre utan att må illa. Det är ett bra tecken tycker jag, eller?

Igår var det Helter Skelter, idag är det 90's och imorgon är det Hootchy Kootchy, varför ska allt ske under samma helg, samtidigt som min mamma ska ha släkten över imorgon och min mormor och morbror kommer upp idag. Och jag vill bara försvinna hemifrån just nu. Nu skulle det vara skönt att ha ett eget litet boeende som jag kunde försvinna till, så jag slapp släkten, jag tycker om min släkt, men jag orkar inte just nu, det blir för mycket. Så enkelt är det. Snart ska jag gå och städa klart mitt rum, så att det är fint när mamma kommer hem, men jag har klädkris, jag har ingenting att ta på mig ikväll eller imorgon och nu måste jag se till att inte få i mig alkohol, så enkelt är det. Var tog min gräns vägen. Jag har en gräns och den måste jag kämpa för att få tillbaka, jag ska begära alkoholfritt nu, det är det som är grejjen, alkoholfria drinkar, det funkar ju. Haha!

Jag orkar inte riktigt med situationen som har uppstått utan jag är lite disträ och vill inte riktigt vara med längre, men jag tänker inte ge upp, jag har bara lusten att för första gången kasta in handduken och lägga mig i min säng och inte gå upp förrän jag har ett bra liv, om jag ens kommer att få det? Jag vet inte, faktiskt. Ska försöka ladda ner en serie som ska börja sändas och se om den är bra, för jag tänker bannemig inte titta på något om det inte är bra. Det låter verkligen som en rip-off på SATC, för att vara ärlig, det låter verkligen så.
Åååh, jag vill åka ner till Anna och titta på SATC, mysa och bli bjuden på god mat, men jag sitter uppe i Sthlm och kan inte röra på mig dennna helg, eller nästa, eller veckan efter det. Jag hoppas innerligt att jag kan åka med på tattoo-båten, då får jag träffa Anna, det skulle vara så sjukt roligt och träffa en massa annat spännande folk. Hihi!

Jag lyssnar på Marianne Faithfulls hesa stämma och hon är riktigt grym.
Nu kilar jag.

xo xo
Ciao!

No comments: