Thursday, March 06, 2008

So get ready here I come...

Dags igen då, att skriva om dagens aktiviteter, jag har sovit halva dagen. Jag är så hemskt trött just nu. Jag orkar ingenting alls, en enorm trötthet har lagt sig över mig och jag vet inte hur jag ska axla den. Men det löser sig, som allt annat. Det intalar jag mig själv att det gör, för annars skulle jag inte klara av saker. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, jag är ganska tom på känslor, men ändå så full av dem. Jag försöker att hitta någon balansgång mellan att vara lugn och sansad till att inte stressa upp mig i onödan. Men det är svårt att hitta balans mellan olika stadier, när man aldrig hamnar i ett normalläge. Ska man säga så?

Jag saknar min baby, ganska mycket också. Det är lagom kul att sakna på det här sättet om jag säger så, jag vill inte sakna. Jag vill inte känna, jag vill inte, men jag har ändå så mycket känslor i kroppen som jag inte kan säga nej till. Jag tycker om honom och det ganska mycket.

Nu ska jag dricka apelsinjuice och baka paj.

xo xo
Ciao!

No comments: