Monday, May 26, 2008

Have anybody told you, that you are beautiful?

Igår var jag på toppen och idag åkte jag ner, hårt och det enda jag vill är att krypa undet täcket och låta dagen gå över om man säger så. Men idag ska jag göra den sista provningen och den ska gå utmärkt hade jag tänkt iaf, bara små saker som ska ändras, sen börjar det jobbet som jag faktiskt tycker är det roligaste, för att sedan göra slutprodukten. Vacker som få kommer den att bli i alla fall om man säger så. Otroligt vacker och bär min kusin upp den som jag vill, ja då är det ännu bättre. Jag hoppas innerligt att hon gör det. Då blir jag glad, otroligt glad.

Jag har inte så mycket att skriva idag, tänkte bara uppdatera er om att för första gången på mer än 7 år såg jag ESC i lördags och jag hejade inte på Sverige eller på de som vann. Så enkelt är det. Jag tror faktiskt inte jag kollat på själva ESC på över 10 år för att vara ärlig... Så tråkigt tycker jag att det är.

xo xo
Ciao!

No comments: