Saturday, May 24, 2008

Let the music pull you through it, til the break of dawn...

Idag har jag sovit ut och det känns jävligt skönt att ha gjort det. Nu är det inte långt kvar innan Anna kommer och det ser jag framemot enormt mycket! Ska bli så underbart kul! Woho! Jag ska sätta mig och sprätta en del just nu och se till att jag får till det jag håller på att sy, ska bli intressant hur jag får till allt i slutändan om man säger så. Men det ser ut att bli bättre och bättre, så jag tror på att jag faktiskt kan detta nu! Jag får inte tvivla på mig själv så mycket. Jag har blicken för hur jag vill ha plagget och det kommer bli som jag vill och förhoppningsvis min kusin också. Hon blev nöjd när vi provade den och jag hoppas på det bästa!

Nu ska jag sätta mig vid min bäbis och se till att jag får i ordning det jag håller på med, det ska bli bra, så kan jag börja med det jag själv ska ha sen.

Ibland väntar man för länge och ibland för kort på att saker ska hända, men vad gör man inte för att hålla fast vid sin ståndpunkt. Nu får vi väl se.

xo xo
Ciao!

No comments: