Sunday, May 04, 2008

Nothing fails, you take away my pain...

Sista dagen i Malmö, vilket gör mig ledsen... Jag vill inte hem till min tillvaro i Stockholm, utan jag vill njuta av livet på det sättet jag gör här, men man kan inte ha roligt jämt och ständigt, utan man får ta det som det kommer. Jag har verkligen helt underbara vänner här nere i Malmö, Anna är en av de bästa människorna jag känner. Love her! Hon och jag har haft så jävla kul de senaste dagarna.

Först Copenhagen Zombie Crawl, sen Girls Night och sen Debaser, haha, snacka om party, men jag klagar inte. Dock har jag bara sovit 3 ½ till 4 timmar i natt vilket i sin tur innebär att jag är supertrött just nu och att jag mest av allt vill sova. Jag vet att jag har packat ner allt som ska med hem och när jag kommer hem ska jag städa mitt rum, inte idag då, jag är alldeles för trött, men imorgon och på tisdag... Då sker det en rejäl rensing i mitt rum, så har jag tänkt i alla fall. Sen ska jag sy lite saker och skicka in ansökan om körkortstillstånd och ansökningarna till skolorna till hösten. Snacka om att jag kommer att ha mycket att göra. Men å andra sidan, ingenting nytt under solen.

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Jag kan tycka att det är rätt fint när livet rusar på, om man lyckas stå still. :)