Saturday, May 03, 2008

Party, party, party!

Fortfarande i Malmö och ikväll blir det utgång igen, woho! Med alla mina babes, ska bli så jävla kul! Ni som har träffat dessa brudar vet det. Party, party.

Jag kom hem fem i morse, haha, efter en helkväll så att säga, ni bakar vi paj... Ja ni kan ju gissa vilken som vi bakar och snart så ska jag börja göra mig i ordning för att gå ut, haha, konstant party här nere alltså. Roligare har jag inte haft på år och dar. Jag vet dock inte vilka kläder jag ska ha på mig, det återstår att se, men bekväma skor blir det idag i alla fall, den saken är säker.

Jag funderar lite och jag återkommer om kärleken om några dagar när jag känner att jag vill skriva om den, jag känner inte för något utlämnade om kärleken jag har just nu. Haha! Den som vet den vet, inge mer än så.

Nu ska jag käka paj om bara några minuter.

xo xo
Ciao!

No comments: