Tuesday, May 13, 2008

Old loves they die hard, Old lies they die harder...

Jag är beredd på att ge upp nu, men jag har aldrig gett mig tidigare, utan kämpar till slutet. Ska jag göra det denna gång också? Eller ska jag ge upp, det är mina funderingar idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra när det gäller vissa saker, men jag vill inte ge upp en person jag känner att jag har "det" med, såsom jag känner för honom, har jag aldrig känt för någon innan, ska man bara ge upp för att det är lite problem i vägen för en? Jag gör inte det, jag fortsätter, tills mina knän är söndriga och mitt hjärta helt brustet. Men jag har aldrig haft ett helt brutet hjärta, jag vet inte hur det känns, jag vet bara hur det är att falla i bitar. Ska jag orka igen?

Jag ska se Tarja den 1:a juni i år, ska bli spännande att se henne uppträda utan Nightwish, för just nu är Nightwish med Anette inget att se, tycker jag. Jag har inget emot Anette, men hon sjunger för jävligt i för många av de gamla sångerna och nej människor kan inte skylla på dålig inspelning, för det finns lika dåliga filmer med Tarja på Youtube, men där man hör henne sjunga rent och klart, bättre än vad hon gjorde i Nightwish. Den som lever får se hur det går för dem nu...

xo xo
Ciao!

No comments: