Wednesday, May 14, 2008

So far away, you're so far away...

Igår var det en ganska annorlunda dag mot hur jag brukar leva mina dagar, var ute och åt med en pojk och hade det riktigt trevligt. Ändå tänker jag på honom, vilket jag inte gillar, jag vill inte tänka på honom. Som han jag träffade igår sa, jag skulle inte släppa dig om jag hade dig. Nu är det så att ingen har mig, jag tror ingen någonsin kommer att ha mig, jag är svårfångad, när det kommer till det där. Jag vill inte vara någons, utan springer hellre fri. Jag hade det i alla fall trevligt igår.

Inatt blir det att gå och lägga sig tidigt tror jag, är så satans trött, visst jag har sovit exakt de timmar jag ska sova, men under helt fel tid. Nu får det bli ändring på det. Jag vill sova normalt och utan mediciner, men om det går, vet jag inte. Jag lär väl märka när jag väl ska sätta ur medicinen.

Jag har inte så mycket att säga idag, men jag har en del tankar som jag väljer att behålla för mig själv. Någon som kan svara på frågan, om vad kärlek är? Och när vet man när man är kär? Det vet nämligen inte jag.

xo xo
Ciao!

No comments: