Sunday, June 01, 2008

First you say love me, then you wanna leave me, then you say you're sorry, you play the game so well....

Nu har jag äntligen sovit ut, efter några dagar med mindre sömn, inatt somnade jag tidigt och vaknade helt okej, nyss. Haha! Jag behövde verkligen sova, om man säger så. Så nu är jag back on track hoppas jag. Jag är visserligen inte speciellt efter i mina projekt, men ändå. Det blir som det blir om man säger så. Snart ska jag sätta mig vid symaskinen och sy in det sista på det jag håller på med till min kusin, hon kommer hit vid 12-snåret.

Jag vet inte hur jag ska förklara vad jag känner för honom, eller hur trygg jag är. Eller hur han får mig att känna mig, för jag är inte säker. Är det falsk trygghet eller är det äkta? Jag vet inte. Det lär jag väl märka så snart jag bara kan om man säger så. Det är väl ungefär halv bestämt att vi ska ses mer, så att vi lär känna varandra, men risken finns väl alltid där att man faller tillbaka. Men jag ska ta det lugnt om man säger så och jag tar det lugnt. Jag vill ta det lugnt, om det så ska ta flera år, så får det göra det. Det känns som vi ska bygga upp något och inte rasera det, utan det ska stå stabilt. Han är min baby, mer kan man inte säga.

Nåväl, ska jag börja modeblogga eller inte? Det skulle vara lite roligt, men jag vet fortfarande inte. Jag får nog se hur jag ska göra med den saken, jag lägger kanske in lite saker här då och då, den som lever får se.

xo xo
Ciao!

No comments: