Monday, June 16, 2008

Lying people lack of shit, come here dirtbag!

Inatt somnade jag med något lätt orosväckande över mig, jag vet inte vad det var, men jag vet att jag drömde väldigt verkliga drömmar inatt också, samt att jag måste varit uppe och hämtat vatten, vattenflaskan var fylld och jag minns inget, jag vet inte vad det beror på. Det är väl inget konstigt i sig, men att vakna och inte vetat vad man gjort, känns skrämmande. Tillhör ni dem som också drömmer konstiga saker och ungefär inte vet om det är verkligt eller inte?

Snart har Sex And The City premiär och det ska bli superkul, men jag är av någon anledning inte lika pepp som jag var för 1 månad sen, utan mer avslappnad till det. Jag älskar SATC mer än någon annan serie som finns och har tittat ändlöst på alla avsnitt, man har ju boxen hemma, men ändå är jag lite trött på hypen kring filmen just nu, det är säkert en svacka jag har angående det, men det verkar infektera allt jag gör och känner just nu, om man säger så. Jag tycker inte om mina svackor och de varar lite för länge. Jag är i behov av att komma bort och det illa kvickt, jag vet var jag vill någonstans. Men mestadels vill jag bara hamna i en famn som ger mig trygghet, men det känns inte som om det är den tryggheten jag heller vill ha, utan en trygghet hos mig själv. Nåväl, den som lever får se.

Jag har inte så mycket mer att säga, eller mycket vill bli sagt, men det förblir oskrivet, jag delar inte med mig av allt om man säger så. Jag vill vira in mig i silke och drömma mig bort.

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Jag har ju ett enda stort beroende och det är SATC. Sa att jag skulle hålla mig till svenska premiären.. men det gick inte.
Så jag såg den för några dagar sen. ska inte säga något om den.. :)
Saknar dig anna. PUSS!!