Tuesday, June 17, 2008

Oh how I wish, For soothing rain, Oh how I wish to dream again, Once and for all, And all for once, Nemo my name forevermore...

Eftersom jag är latast i världen när det gäller att svara på kommentarer på bilddagboken, så har jag nu över 200:a stycken. Lagom underhållande är det för mig och mina stackars händer att gå igenom alla kommentarerna, men snart måste jag göra det. Orkar inte göra det ikväll eller imorgon, för imorgon ska jag träffa Kakan och vi ska börja vara hälsosamma, haha! Hur nu det ska gå, med tanke på hur vi äter, men vi kan väl ge det ett försök, det gör vi alltid. Ska bli grymt att träffa Kakan igen, saknar henne enormt.

Haha, min vännina Yo skrev en kommentar idag och hon kunde inte hålla sig, vilket jag har kunnat, hon såg SATC innan den släpptes, men ville inte berätta vad som händer. Bra, tycker jag, för jag ska se den på bio. Hehe! Saknar dig med Yo, bara så att du vet.

Till midsommar vet jag inte vad jag ska göra, ta det lugnt kanske? Jag är verkligen inte på partyhumör och fick inrådan från min psykolog idag att inte dricka någon alkohol, ingen överhuvudtaget när jag berättade hur saker faktiskt låg till. Det var nästan så att jag började gråta då jag satt där, klarade inte av att berätta hur jag känner eller mår. Men något skaver riktigt ordentligt inom mig... Jag vet inte vad, men något känns inte helt. Som om någon stuckit en kniv i mig, för att rotera sakta trehundrasextio grader... Jag sa som sagt att det känns bra det här. Nej, jag mår inte bra, men jag överlever.

Jag önskar bara för en gångs skull att jag kunde må bra, inget annat.

xo xo
Ciao!

No comments: