Tuesday, June 10, 2008

Sorrow has a human heart, From my god it will depart, I'd sail before a thousand moons, Never finding where to go...

Nu snart bär det iväg till min kusin och göra i ordning henne! Ska bli superkul, jag ska styla henne totalt om man säger så. Ska verkligen bli super att se hur allt faller samman om man säger så. Jag sov oroligt inatt på grund av det om man säger så. Jag sover alltid dåligt när jag är nervös eller något liknande, stressad kan också vara en anledning. Men jag fick i alla fall sömn, vilket var skönt.

När detta är över då ska jag skicka in ansökningarna till modeskolan och sedan så kan jag ta det lugnt, då är allt fixat och klart! Förstår ni hur svårt det kommer bli om jag kommer in där också, då måste jag välja, jag vet inte vad jag ska välja om jag ska vara ärlig, men det löser sig. Jag trodde som sagt inte att jag skulle komma in på tillskärarakademin, men det gjorde jag och jag måste bevisa för mig själv att jag klarar av detta, ännu ett oros moment. Men vad ska man göra, jag vill detta mer än något annat och då ska jag bannemig klara det också. Sen får vi se vad det blir av med mig. Förhoppningsvis kommer jag in på en skola utomlands och det mina vänner skulle vara det största som hänt mig. Men den delen får vi ta senare, jag får helt enkelt se vad som händer.

Nu ska jag strax åka så jag skriver mer imorgon eller senare ikväll och berättar hur det gick.

xo xo
Ciao!

No comments: