Monday, June 09, 2008

Uncomfortable silence, can be so loud...

Idag har jag arbetat non-stop och under tiden som jag gjort det har jag varken ätit eller druckit något. Det gjorde jag dock när mamma kom hem, då blev det mat. Men nu är det jag ska ha gjort till imorgon klart och jag är beredd att somna i soffan, men jag är inte trött... Men helt jävla seg om man säger så. Lagom kul om man säger så. Men men, det löser sig.

Jag vet att jag skrev väldigt, ja, vad ska man säga, deppande igår, men jag är inte på humör och allt är inte guld eller gröna skogar, utan mer bara fel. Jag orkar inte prata om det med speciellt många, men jag hoppas att det löser sig, inte för att jag tror det. Vänskap dör, så enkelt är det, mer än så vill jag inte säga. Igår var första gången på en månad då jag bara satte igång och grät, utan anledning direkt om man säger så. Jag bara grät, på grund av situationen. Men vad ska man göra? Livet går vidare, med vissa på tåget och andra stannar vid en station.

Jag ser i alla fall framemot hösten då ska jag börja plugga igen och jag har aldrig varit så pepp som jag är nu, om man säger så. Ska verkligen bli sjukt roligt. Jag brinner verkligen för det och ska fixa till ansökningen till Modeskolan och sedan så blir det åka av. Efter att jag skickat iväg den, så kan jag slappna av. Innan dess kommer jag gå på nålar. Så enkelt är det. Jag är lite off och vill mest bara skapa just nu, det är så mycket jag vill göra och jag kommer göra, ska bara hitta rätt tyger. Men först ska ansökningen in, efter imorgon då min kusin ska bära klänningen jag gjort till henne! Jag hoppas att hon blir nöjd. Jag är nöjd med mitt arbete om man säger så. Ska fixa till det sista nu och kolla på CSI, så...

xo xo
Ciao!

No comments: