Wednesday, June 11, 2008

Over and over, I keep on coming back for more...

Nu är projektet med min kusin över, hon var överlägset en av de finaste människorna på hennes bal, så otroligt vacker! Som en blomma. Jag sminkade henne, stylade håret och gjorde i ordning allt som hon skulle ha på sig. Jag var riktigt stolt igår, när hon var klar. Det blev precis som jag hade tänkt. Inget krimskrams, utan en vacker kvinna som stolt bar min klänning jag sytt. Nu är det jobbet avklarat och det känns så otroligt skönt att hon blev så vacker!

Inatt hade jag lite roligt med mms och sms, varav i två stycken det stod att jag var grymt vacker och att jag var underbar. Jag gillar honom och han får mig att må bra. Jag skrattar när jag pratar med honom, det är lättsamt om man säger så och jag gillar att det är så. Jag tycker som sagt väldigt mycket om honom och efter regn verkar det komma solsken och det blir bara bättre och bättre. Om jag så ska vänta på honom så kommer jag göra det, för det är det jag är, det jag känner just nu. Sen kommer det säkert att ändras, men han är en sådan man man inte bara släpper iväg och jag tror faktiskt inte att han vill släppa mig heller. Det verkar som så... Men vi får se.

Nu ska jag skriva klart till modeskolan så jag kan skicka in papprerna och sedan ska jag börja sy mina egna kläder! Ska bli sjukt kul! Jag längtar.

xo xo
Ciao!

No comments: