Friday, June 20, 2008

Thunder only happens when it's raining...

Jag känner verkligen inte för att fira midsommar och vill för allt i världen bara sova bort denna helg, jag är inte på bettet någonstans utan vill bara vara hemma, jag vet faktiskt inte vad det beror på. Jag tror att jag är i en svacka och jag mår inte bra av det om man säger så, utan jag stänger in mig, äter inget och vill bara få i mig vatten. Jag vet att jag måste äta, annars fungerar inte jag, men jag känner verkligen inte för det, om man nu ska vara ärlig och jag tror på ärlighet.

Inatt drömde jag konstiga saker igen, lagom obehagliga om man säger så, lagom kul att vakna till dem också, men vad ska man göra? Jag kan inte sluta drömma, utan jag bara fortsätter, jag är orolig inför något dock vet jag inte vad, kanske för att jag ska välja skola alldeles snart, vad vet jag? Jag måste välja snart, hm, ett lagom roligt beslut. Men men, det kommer att bli min framtid hursomhaver.

Ikväll är det i alla fall 90's och jag ska antagligen dit, måste bara bli lite pepp först, innan jag går ut, haha! Vi får se hur det går.

xo xo
Ciao!

No comments: