Wednesday, June 18, 2008

You're only here to win, Get what they say?

Idag är jag bara inne på en snabbvisit i bloggen och det räcker för min del, har haft Kakan här idag vilket var gudomligt trevligt. Pratat med baby om en del saker och haft ångest över saker, allt är alltså som det ska vara. Inget snack om den saken.

Jag trivs med hur saker är just nu, jag är inte kär, men jag tycker om honom och det är han väl medveten om, jag vill inte att något ska ändras om man säger så. Utan jag vill ha det kravlöst, lite spontant och att det blir hursomhaver. Jag skulle helt ärligt talat inte klara av ett förhållande just nu och det kan bero på att jag fortfarande inte kommit över Big, honom pratade jag med igår och vi har en sinnessjuk relation till varandra, en som bara vi förstår. Människor som inte förstår den, anser att det vi gör är konstigt och annorlunda, men för oss är det helt normalt. Det är inte många som ska förstå heller om man säger så, utan jag låter saker vara som de är. Just nu vill jag inte vara i en relation, då jag vet att jag fortfarande har mycket kvar att uppleva innan jag hamnar där, herregud, jag tänker inte ge upp eventuella dejter för ett förhållande just nu. Men om ett tag kanske, när jag känner att jag är redo, men inte nu. Men visst kan jag medge att jag vill ha närhet och ömhet, samt även lite romantik, det behöver jag alltid.

Nu ska jag kila, har andra saker att göra!

xo xo
Ciao!

No comments: