Sunday, July 06, 2008

But diamonds are a girls best friend!

Igår gick bättre än vad jag förväntat mig, sådan jävla adrenalinkick! Jag älskade det, det var som att komma ur sitt skal och våga vara lite mer än vanligt för en gångs skull. Så jävla kul! Hade verkligen jätteroligt på scen, haha! Den som frågar mig får veta vad jag gjorde men annars så är det hemligt, haha! Men men, bra gick det i alla fall och alla jublade! Det var så jävla kul... Jag behöver inte säga mer.

Inatt har jag bara sovit fyra timmar och jag känner mig lagom trött just nu, kom hem sex imorse och somnade inte förrän klockan var halv tio och vaknade någon gång efter tolv. Snacka om att jag är trött just nu, så enkelt är det bara.
Nej, jag bor inte hos honom just nu, det är bäst så, till svar på en kommentar jag fick, det har sina anledningar det med och jag håller dem privata. Men det är bäst såhär.

Nu ska jag kila, ska göra lite andra saker.

xo xo
Ciao!

No comments: