Saturday, July 05, 2008

A kiss on the hand...

Nu har jag på ungefär 1 ½ dag kollat på alla de senaste Beckfilmerna och jag gillar dem skarpt. Jag gillar skådespelet mellan dem och att det är saker som faktiskt har hänt som de tar upp. Haha! Jo, där ser ni, jag börjar också att bli Beck fantast. Hm, jag undrar när de nya 8 filmerna kommer ut, det märker vi väl?

Ikväll smäller det, haha! Ska bli skönt att få det ur världen sen också. Haha, vissa vet vad jag ska göra, andra inte. Vi får se hur det går... Förhoppningsvis bra! Jag tror det, men vissa griller i huvudet har ju satt sig. Det ska man inte förneka, tänk om ingen gillar det överhuvudtaget? Jag måste sy fast en sak också... Vi får se hur det går, jag ska inte bli av med någonting nämligen, hehe! Sen ska jag byta om och vara med på festen, det kommer bli kalas, hoppas jag!

ÄlsklingsMalin ringde mig igår från Arvika när Kent spelade "Utan Dina Andetag", jag älskar Malin, mer än så behövs det inte sägas, det är kärlek att hon ringer under den låten <3

Nu ska jag kolla på film och ta en cigg.

xo xo
Ciao!

No comments: