Tuesday, July 15, 2008

Fly to live...

Jag har sovit halva dagen känns det som, somnade inte förrän klockan var halv 6 imorse. Jag är lagom less på hur jag behandlar mig själv, jag vet att jag inte ska göra vissa saker och just nu är jag inte pepp på någonting, men så känner jag varenda gång jag varit ute på krogen, lagom opepp och disträ. Jag vet inte vad som pågår runt omkring mig och känner mig ganska irriterad över att jag inte vet. Jag vet bara att jag inte trivs i dessa situationer. Jag vet faktiskt inte vad som flyger i mig, men något är det. Just nu vill jag bara sova bort den här dagen och vakna upp när jag mår bättre. När det vet jag inte, men den som lever får se.

Igår var jag på Vickan och lyssnade på musik och dansade en hel del, jag har saknat att dansa och igår fick jag verkligen dansa och det var riktigt riktigt roligt. Men att återse Jossan och några andra bekanta ansikten var riktigt roligt. Jag önskar bara att jag tog hand om mig själv lite bättre än vad jag gör. Men kul som fan hade jag igår, men jag saknar honom. Riktigt jävla mycket och inte mår jag speciellt bra över det, men sånt är livet, inget jag kan göra något åt. Ska jag släppa honom helt nu, jag är påväg åt det hållet, det enda jag behöver veta är att han är villig att släppa mig nu också, så är det klappat och klart. Men jag vet inte, får se...

Imorgon är det Maiden och det kommer bli grymt, men inte är jag pepp på det heller just nu. Jag är bara heligt trött på vissa saker... Men imorgon blir säkert skitgrymt. Update om det imorgon.

xo xo
Ciao!

No comments: