Saturday, July 19, 2008

Oh, get ready here I come, until the job is done.

Idag ska jag på grillfest, sen får vi se var jag tar vägen efter den. Ska börja göra mig i ordning om sisådär 30 minuter hade jag tänkt, för att åka runt 18, då kanske brorsan tom kan köra mig till Jossan? Jag hoppas på det, för då slipper jag rusa runt och ta bussar som jag inte ens vet existerar, haha! Nåväl, på ett eller annat sätt tar jag mig dit.

Nu har jag bestämt mig, jag måste börja träna bort allt onödigt fett på min kropp, jag mår inte bra i den kropp jag är nu, så nu blir det åka av, så enkelt är det. Inget mer godis, eller något sådant onyttigt, här ska det levas nyttigt och bra. Nej, det innebär inte att jag ska tappa bort alla kilon på min kropp, jag har bara några kilon som ska av mig, så enkelt är det. Och nej, jag vill inte att ni börjar bli oroliga över ätstörningar eller liknande för det handlar inte om det. Det handlar bara om att jag ska ner några kilon som jag inte tycker är passande på min kropp, that's it. Och dem ska jag tappa genom träning och nyttig mat. Mindre kolhydrater tror jag minsann att det blir och mer grönsaker. Så borde det väl iallafall bli lite bättre? Men vad vet jag? Vi får väl se?

Nu ska jag strax kolla klart på någon skitfilm och sedan börja göra i ordning mig! Grillfest och sedan kanske Rocks? Vad vet jag? Vi får se...

xo xo
Ciao!

1 comment:

Kristine said...

Sackarider och polymerer finns även i grönsaker och mejerivaror. Viktuppgång och nergång beror endast på i vilken mängd och om du äter snabba eller långsamma kolhydrater. För övrigt tycker jag inte att du har ett enda kilo du behöver tappa, men det ska jag inte lägga mig i. :)