Friday, July 18, 2008

A new white dress, perhaps?

Jag är så sugen på att köpa någon ny klänning, eller i annat fall sy upp en ny, vi får se. Dessa kommer från Asos och jag gillar dem skarpt, jag vill verkligen ha spetsklänningen och den andra med, men vi får se. Jag ska leta, så enkelt är det. Jag behöver nya klänningar, det känner jag, gärna i spets, det är som sagt aldrig fel med en spets klänning, utan alltid ett plus, så kan man ha ett snyggt skärp i sidan och få den ännu snyggare. Så grymt. Dessutom på den andra klänningen som har halterneck så är det grymma detaljer och de gör att jag vill ha klänningen ännu mer.

Jag vill verkligen ha nya klänningar och det är inte alltid så lätt att hitta snygga bra klänningar för min byst, det vet jag, så om den vita halterneckklänningen skulle passa mig, det vettefan, men ändå.

xo xo
Ciao!

No comments: