Sunday, July 27, 2008

Never was one of those prissy girls!

Det är kokhett ute, kanske inte lika varmt som igår, men ändå så att jag inte orkar ta mig ut, om man säger så. Lagom intressant. Denna vecka blir jag hemma själv. Jag får se vad jag sysselsätter mig med. Vi får se helt enkelt, jag vill sitta och sy, så det blir kanske en inspirations vecka, förhoppningsvis om man säger så. Jag vill inte bara sitta hemma och inte göra något, men jag blir lite förlamad när jag är hemma själv och ingen är hemma, men jag ska klara det om man säger så.

Jag saknar människor runt omkring mig och jag hoppas innerligt att när jag börjar skolan att jag hittar någon som bor i Sthlm och som jag kommer överrens med, det hoppas jag innerligt. Jag har mina vänner utspridda över hela landet och i andra länder också, om man säger så.

Jag vet en sak som ska bli superkul, hehe, som händer nästa lördag och nu måste jag gå och kika lite på saker. Jag ska lägga in lite bilder snart, tror jag.

xo xo
Ciao!

No comments: