Wednesday, July 30, 2008

Things to come...

Inatt somnade jag i alla fall i tid, vilket känns skönt. Det som dock inte känns vidare skönt är att jag fortfarande är trött och att jag vill sova mera. Men jag ska inte förstöra dygnsrytmen som sakta börjar komma tillbaka. Efter denna helg blir det bara att rätta till dygnsrytmen ännu mer om man säger så. Det går inte att börja skolan med en dålig dygnsrytm. Om bara någon dag är det bara en månad kvar vilket känns helt otroligt. Jag längtar som få tills det börjar och jag vill verkligen börja nu. Men jag får vänta ett tag till. Så enkelt är det.

Nu är min brorsa ute i Europa och luffar och jag får inte träffa honom förrän efter den 14:e och visserligen han åkte i måndags, men ändå det är jobbigt att inte få träffa honom, jag är orolig att något ska hända, förhoppningsvis gör det inte det. Jag oroar mig alltid för mina bröder, även om jag vet att de är ganska så stora nu, det kanske ingår i att vara storasyster. Jaja, det ordnar sig.

Jag har inte så mycket att säga, förutom att jag klarar det ganska bra att vara hemma själv, men fan vad jag vill att han ska försvinna ut ur mitt liv just nu, det kanske ändras, men jag börjar sakta men säkert, tycka mer och mer illa om honom.

xo xo
Ciao!

No comments: