Thursday, August 28, 2008

I dreamed a dream, when I was young and unafraid...

Jag ska lägga upp lite bilder idag med, jag har inte så mycket att säga, är faktiskt inte speciellt trött om man säger så för att vara så pass tidigt på morgonen. Har sovit ut nu, det känner jag och det är bra att jag kan gå upp såhär tidigt för snart börjar skolan och då jävlar, då blir det tidiga mornar och sena eftermiddagar, så kommer mitt liv se ut framöver, men jag klagar inte.

Igår var jag med Elva och Veronika och deras sötnosar Alpha och Chelsea, bilder kommer upp så snart jag lagt över dem till datorn, hehe! När jag är med dem så vill jag själv också ha en liten bebis, men jag väntar nog några år till, tror jag.

Nu ska jag försöka få tag på baby och se om vi ska fika idag eller inte. Verkar iallafall inte bli någon tur med luftballongen, tråkigt!


xo xo
Ciao!

No comments: