Friday, August 01, 2008

Somebody's watching me...?

Idag är jag trött, somnade sent och vaknade av att telefonen ringde mitt i natten och någon viskade Baltikum i mitt öra, alltså min hemtelefon. Jag gillar inte att människor jag inte vet vilka det är har mitt hemnummer och att de kan ringa närsomhelst. Det är obehagligt. Det vet alltså exakt var jag bor och vilket telefonnummer jag har. Jag är alltid försiktig med att ge ut mitt hemnummer och jag kommer bli ännu mer försiktig nu än vad jag var. Så enkelt är det. Men vem fan ringer hem till någon klockan halv 2 på natten för att viska. Andra gången de ringde så la jag på på en gång. Då ringde de inte igen. För jag tror att det var mer än en person.

Snart ska jag iväg och hämta upp en grejj, så jag måste fixa ordning mig lite snabbt tror jag. Dessutom har jag väl inte direkt så mycket att tillägga, men gårdagen gick bra, jag tror att allt kommer bli super om man säger så, hehe! Jag hoppas verkligen det och att det inte blir som innan. Ikväll ska vi öva igen, vilket ska bli skönt och testa saker också, woho!

xo xo
Ciao!

No comments: