Sunday, September 21, 2008

Every day my heart is breaking, a littte by little...

Mitt hjärta går sönder lite, för var dag som går. Jag vet inte vad jag förväntade mig, jag vet ärligt talat inte vad jag vill ha ut av relationen till honom. Något som han ger möjligen, det är inte många som ger mig blickarna han ger mig. De är inte dömande, eller fördomsfulla, utan jag glimtar en känsla av förståelse när han ser på mig. Att jag sen inte kan se honom rakt i ögonen är en helt annan sak. Jag vet bara att det han och jag har, det är ja, speciellt. Så pass speciellt att jag är villig att vänta på honom, tills vi är på samma plan. För att vara ärlig, just nu vill jag inte vara i en relation med honom, jag vill bara ha det sporadiska vi har. Inga krav, inget som måste göras eller måste ske. Det finns inga måsten, vi bara är och det tycker jag om. Han tar upp en del av mitt hjärta, så enkelt är det och han kommer alltid finnas där, precis som en annan... Vissa har helt enkelt kommit för att stanna.


Min magkatarr gör att jag inte kan koncentrera mig, vilket är enormt störande då jag har jobb att göra, imorgon är det skola igen och då ska vi ha sömnad hela dagen, ska bli intressant. Börjar tidigt, får se hur jag mår på morgonen, med tanke på att jag har fått order om att ta det lugnt, vilket jag inte gör när jag är i skolan. Hm, vi får se. Magen gör lagom ont i alla fall. Jag hatar den just nu. Fan också. Helvete! Jag är förbannad, varför ska jag ha det här också?


Jag vill göra roliga klänningar, det vill jag, vi får se. Något liknande Betsey Johnson eller Dior... Vi får se... Här är lite inspiration iaf.

Betsey <3
Betsey <3

Dior <3
Dior <3



Jag <3 Design!

xo xo
Ciao!

1 comment:

Kristine said...

Så länge du står på dig i dina relationer så finns det inget som kan gå fel. Jag vet ju hur du gjort det i dina vännerrelationer och det gäller i en sån här relation med honom också. Ni verkar ha något speciellt och om du känner att det är värt att vänta så ska du göra det, så länge det sker på bådas villkor. Och så en annan sak; minns du att jag frågade dig när vi sågs häromveckan om du kunde tänka dig att kanske sy en bröllopsklänning till min svägerska? Hon är iaf sugen på en klänning i Betsey Johnson-stil, lite 50-tal, och undrar ifall du känner dig sugen och om du då ville kika på vad det kommer att kosta material-, modell- och tidsmässigt? Hon vill mer ha en hum om vad det skulle kosta att låta sy en privat gentemot att köpa en liknande färdig. Vore toppen om du bara kunde ge ett prisförslag! Puss på dig!