Wednesday, September 03, 2008

The ring is on my hand, And the wreath is on my brow, Satin and jewels grand, Are all at my command, And I am happy now.

Idag hade vi Picknick i skolan, inomhus, pga vädret. Haha, men när vi väl hade < picknicken blev det såklart jättefint väder! Vi var indelade i olika grupper och vi fick tisdag? Vad är tisdag för en dag för er, för oss är den nästan ingenting, utan något som bara passerar. Så vårt tema gick i vitt, vilket var ganska så roligt. Allas olika kollage var riktigt intressanta och självklart åkte kameran fram. Kollage är jävligt kul att göra bara så att ni vet! Det kommer en bild här nedanför om hur ett kollage kan vara uppbyggt, håll till godo tills jag lagt över bilderna på datorn!



Idag fick jag hem min externa hårddisk, vilket är super, så nu sitter jag och sparar ner en hel del saker som jag tycker är värda att spara allt alltså i min mapp, haha! ALLT ska sparas inget mer än så. Så jävla sweet att ha en backup om man säger så. Det sitter liksom inte fel. Det är viktiga saker som sparas, man vet aldrig när datorn skulle kunna krascha eller om vi ska omformatera den snart kanske? Då ska jag spara över lite saker som musik till min snygga hårddisk också. Det ska ju vara snyggt, haha! Fåfänga <3




Jag fick även hem lite andra saker, som mina nya höststövlar, så jävla snygga! Looove 'em! Samt en hatt och en väska, outfiten är nästan komplett till hösten, kappan ska jag sy, det ska jag minsann. Kappan är iaf den röda här, jag gillar den. Jag hade tänkt den i ull såklart!


Jag <3 Design!

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

vet du att du ALLTID skriver "om man säger så" och "haha"...????