Sunday, September 07, 2008

The pain is eating me alive...

Idag har jag sovit ut, eller jag sov väl ungefär 8 timmar, snacka om skönt. Jag behöver sova mer känner jag, men jag kommer nog att bli van vid att sova lite ju längre tid på terminen som det går, men vad vet jag? Jag är nog ingen människa som helt och hållet kommer in i rutiner, speciellt fort, jaja, vi får väl se hur det går? Bra får vi hoppas. Ja, inatt ligger jag inte och skruvar på mig av ångest inför skolan iaf, vilket känns skönt, på riktigt. Men ändå har jag en påtryckande ångest och jag vet lite vad den beror på, dock vill jag inte tala om vad det är för något, men något trycker inombords och gör jävligt ont.
Jag behöver masseras, just nu, har så inåt helvete ont i ryggen. Lagom irriterande om säger så, men ändå det är ändå såsom det ska vara. Jag har alltid ont, mer än så kan man väl inte säga?


Jag skriver mer senare, är alldeles för trött nu :/

xo xo
Ciao!

No comments: