Tuesday, October 28, 2008

Colour to the world, spice up your life!

Efter en natt sovandes på soffan känner man sig lagom groggy och yrvaken när man nu sätter sig här. Men allt har sin tid och jag erkänner svagt att det var skönt att sova i soffan... Ja, jag har väl inte så mycket att säga om just det, men nu ligger jag stadigt på 8 timmar per natt och det är skönt. 8 timmar är det optimala för mig, de flesta människorna behöver sova runt 8-9 timmar, men jag tror att många bortprioriterar sömn och ser till att vara vakna så länge de kan. Jag har bara lärt mig att det gör mig knäpp. Millan fick erfarar det i somras då jag bara sov några timmar för att sedan gå upp och vara speedad, utan några droger. Haha! Sånt är livet.


Jag har varit lite nostalgisk de senaste dagarna och lyssnat på gamla 90-tals band och ja, det fanns kanske en anledning till att man lyssnade på dem? Såsom Aqua och Spice Girls, haha! Lite väl mycket ångest ger de också, men ändå. Videorna är roliga, speciellt de från Aqua!



Aqua - Doctor Jones



När alla andra gillade Barbie Girl, fastnade jag för denna Aqua - My Oh My



Sen har vi ju mina favoriter, hahahaha, Spice Girls - Spiceworld

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

det verkar som om dethär är enda stället jag kan nå dig på, kanske. jag saknar dig anna. tänker jätteofta på dig. skulle vilja att vi pratades vid någon dag snart? puss. / Katja