Sunday, October 19, 2008

Hey big spender, spend some little time with me...

Igår var det Dekadance fest Dekabarét och jag tyckte den var utomordentligt trevlig :) Trevliga människor, umgänge med vackra människor allt sådant. Jag gillar det verkligen. Det enda som var lite trist var när showen inte riktigt funkade som den skulle, men det gick bra tillslut iaf. Jag hade det väldigt kul iaf, även om jag var disträ i slutet och knappt orkade något alls, men ändå, det fungerade att gå ut och det känns skönt. Jag kommer dock inte gå ut så ofta, jag orkar inte riktigt det. Men vi får se, kanske känner jag att jag orkar umgås med för överförfriskade människor snart igen. Inte för att det är många på Dekadance, men på andra ställen är det det och jag tycker inte att det är så roligt, behöver jag säga mer?

Smakprov så länge... Copyright: Tobias Fischer

Snart ska jag sätta mig och sy ihop min kjol hade jag tänkt och när jag väl har gjort det, ska jag klippa ännu mer i tidningar och göra mitt kollage, samt börja med allt för redovisningen, varför jag valt det jag valt och vad jag inspirerats av. Det är inte så svårt att se var min inspiration kommer ifrån, det är det aldrig. Eller inte för mig kanske, men för andra kan det säkert vara svårt. Nåväl, jag hoppas att jag iaf får ihop det tills på torsdag, har hela tisdag och onsdag på mig, vilket är bra. Då ska jag jobba och förhoppningsvis är jag klar med allt redan på tisdag, vilket jag tror att jag blir. Jag vet hur jag jobbar under stress, det ska bli skönt att ha detta avklarat och sedan ha lov. Skönt som tusan. Nej, jag måste jobba nu...

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Gud så snygg bild som du la upp från festen. Din hatt va verkligen gudomlig och du hade verkligen lyckats superbra med sminket. Du va fantastsikt snygg hela du!

Kram på dig vännen och tack för dina kloka ord i min blogg.