Sunday, October 26, 2008

I found all my dreams in the beat of your heart...

Igår var ändå en helt okej dag. Var hos min mormor hela dagen, vilket i sin tur inte är det lättaste, då morfar inte finns längre och igår var det så klart och tydligt att man saknade någon där och det var morfar. Man kan känna att vissa saker ligger i luften, som att morfar inte var där. Men livet går vidare och jag vet inte riktigt hur det kommer te sig, men att det igår var så påtagligt med sorgen var jobbigt. Man blir ledsen över att någon inte finns där längre... Annars så var det en bra dag även om det med Marcus också hängde över axeln, igår var ingen bra dag. Men jag satt och pratade med min morbror och hans sambo en hel del och det var skönt. Jag tycker om mina morbröder, även min moster och alla mina kusiner... Men igår var det kalas för min mormor fyllde 75 i veckan.


Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, är tom på ord idag. Har jättemycket jag måste göra och är lite rädd för imorgon, men det ordnar sig det med. Huvudet är fucked up pga en hel del saker, men vad ska man göra? Det finns inte så mycket, jo, inte gräva ner sig eller stoppa huvudet i sanden. Det är inte några bra lösningar på något.

xo xo
Ciao!

No comments: