Saturday, November 22, 2008

Girls in white dresses with blue satin sashes, Snowflakes that stay on my nose and eyelashes...

Jag tror att jag fryser ihjäl snart, det är snö ute och varenda vinter så sitter jag och tycker att det är för kallt att bo i Sverige, vad gör jag åt det? Ingenting (ännu) men visst är jag noga med att klaga på kylan, det är vi alla. Är det för kallt klagar vi, är det för varmt likaså. Vi är aldrig nöjda. Nu längtar jag mer än någonsin till sommaren, jag vill ha ljumma sommarnätter nu, ge mig det och inte detta snöblask!


Nästa helg ska jag på julmarknad med Frida, det ska bli mysigt, då måste jag ha införskaffat mig ordentliga kläder, hm, ja, vi får se. Julmarknad nästa iaf! Samt att äntligen få träffa Frida, vilket är bäst! Snart är det bannemig jul, oj tiden går snabbt när man har roligt, men jag vet inte om jag verkligen ser framemot den, vi får se. Något kul kommer väl ur den som vanligt.


xo xo
Ciao!

No comments: