Sunday, November 23, 2008

I was an impossible case, No-one ever could reach me, But I think I can see in your face, There's a lot you can teach me...

Jag känner inte för att skriva idag, har inget jag vill säga er egentligen, ingenting nödvändigt iaf. Min hjärna är ganska tom, men ändå full av saker som jag egentligen vill få sagt, men mycket kommer jag att tiga om än så länge. Låt oss bara säga att ju bättre jag mår, desto osäkrare blir jag på andra saker. Det finns inget snällt sätt att säga något av det jag kommer säga, men jag kommer inte säga det ännu. Det får vänta helt enkelt, men vissa beslut måste jag fatta.


Jag såg en film idag, det var en feelgood film, Mamma Mia. Jag tyckte väldigt mycket om den. Den var rolig, mysig och jag skrattade riktigt mycket! Och att Colin Firth var med skadade ju inte...


xo xo
Ciao!

No comments: