Thursday, November 20, 2008

I yearn for happiness, I ask for help, I want mercy, Look at me, And hear me, Cause I'm here just for that...

En del av mig mår bättre än någonsin innan, men något annat klämmer och det är hur jag ser ut. Jag vet att när jag mår dåligt, tröstäter jag. Och jag har inte mått bra under en väldigt lång period, äntligen nu börjar jag se att det finns ett ljus i slutet av tunneln. Det är inte längre kolsvart, jag dansar inte i mörker. Jag tror stenhårt på att jag kommer bli en friskare och starkare människa. Det känns som om hela jag förändras, mitt sätt att se på livet, min syn på mig själv och min personlighet. Jag är inte längre splittrad i tusen bitar, utan börjar bli en helhet, en hel människa.


Men till det där som klämmer, min kropp, jag mår inte bra i den vikten jag har just nu, men var inte oroliga, jag kommer inte börja banta, eller skita i att äta, eller börja spy. Fy fan för mig om jag går den vägen. Nej, vägen till ett hälsosamt utseende är genom träning och nyttig mat, så jag ska försöka leta reda på ett yoga ställe i Sthlm där jag kan börja träna, jag måste även söka upp en sjukgymnast och förbättra min fibro, för jag har ondare nu än tidigare och det beror på att jag gått upp lite för mycket för mitt eget bästa, jag får inte bli överviktig, det får jag verkligen inte. Jag tänker dock inte tala om för er hur mycket jag har bestämt mig för att gå ner, det är privat. Men så länge jag gör det hälsosamt och på ett bra sätt, så kan ingen säga något.


xo xo
Ciao!

No comments: