Thursday, November 27, 2008

Ignorance lead me into the light...

Jag har blivit sämst på att skriva, den senaste veckan, helt ärligt har jag inte haft någon ork. Jag har blivit irriterad över saker jag inte blir irriterad över i vanliga fall, varit ett allmänt psykvrak och funderat en tanke som för bara några månader sen var helt orimlig, men som nu i mitt jävla huvud verkar vara rimlig igen. Jag är i en svacka men jag kommer ta mig ur den, jag vet att jag måste ta mig ur den. Jag har inte mycket att säga er just nu, mitt huvud är ganska tomt, men ändå helt fullt. Det tar lite tid att vänja sig vid det här, så enkelt är det.

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

ja det tar tid, vännen... men det blir bra så småningom. Kramar i vinterkylan...

hoppas verkligen du kommer på Nyår förresten, jag skulle bli så HIMLA glad. =)