Wednesday, November 12, 2008

I'm gonna wake up, yes and no, I'm gonna kiss, some part of, I'm gonna keep this secret, I'm gonna close my body now...

Jag är oftast en öppen och ärlig människa, men det jag nu har på hjärtat känner jag inte för att dela med mig av, inte till någon. Detta är för privat, det är för nära på mig för att jag ska kunna sätta ord på det inför andra. Jag vill inte sätta ord på det i mitt egna huvud, men jag gör den ändå. Men låter allt förbli osagt här. Ni har inte med detta att göra. Men det enda jag vet och jag öppet kan säga, är att jag kommer dö en annan dag och inte denna...



I skolan håller vi på med byxor och jag letar likt förbannat efter inspiration till de jag vill göra, dessa är inte alls inspirerade av det jag gjorde kjolen av, utan av något helt annat. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om mina planer på ett par byxor, jag har sällan byxor på mig. Jag tycker inte om det, en del av mig vägrar att ha jeans på mig utanför min lägenhet vissa dagar. Andra dagar kan jag ha ett par jeans på mig, men just nu är jag i en "jag-vägrar-period". Inga jeans här inte, jag vet att det är vinter, men hellre ett par ullstrumpbyxor än ett par jeans. Jag kan tänka mig att ha andra byxor, men jeans trivs jag inte i på det sättet, många tycker nog tvärtom. De trivs inte i kjolar, det gör jag. Så jag kommer nog sy lite nya kjolar framöver, haha!


Nu har projekt äta nyttigt och motionerna kommit till sin spets. Så här ligger en sak till, jag får INTE bli överviktig. Det är inte bra för min fibromyalgi och som jag väger nu är inte bra för jag känner av det i mina leder. Så nu blir det rätt mat och rätt träning, för inte fan tänker jag banta eller köra någon speciell diet. Jag kommer köra på nyttig mat, 3 ggr om dagen och en lagom dos träning i veckan och situps och sånt varje dag, det måste ske en ändring för annars mår jag inte bra i mig själv. Jag vill inte höra er säga att jag passar så jävla bra i min kroppsform som jag har nu, eller att jag inte behöver ändra på den. Jag känner att jag behöver det och jag känner att jag kommer göra det. Nöj er med det och säg inget, så slipper ni få mig förbannad. Det är mitt liv och inte ert. End of Discussion!


xo xo
Ciao!

No comments: