Monday, December 22, 2008

And I'm laying out my winter clothes and wishing I was gone, goin' home, Where the New York City winters aren't bleedin' me, leadin' me, goin' home...

Idag var det meningen att jag skulle åka in till stan för att köpa julklappar, men jag har inte orkat, lusten bara försvann från mig, imorgon ska jag handla ist, ha, jag kommer göra som jag gjort tidigare, jag kommer handla allt i sista minuten, det är jag, så enkelt är det. Jag kan inte hjälpa det, men jag har helt ärligt fått en anti-shoppa saker på huvudet, jag vill inte shoppa just nu. Jag blir inte lycklig av det, jag mår bättre, men jag blir inte lycklig, tyvärr. Men, jag brukar säga som så, att den som inte tror att man kan köpa lycka, helt enkelt inte vet var man ska handla!


Ibland vet man bara, när något är över, när något som var viktigt i ens liv inte är så viktigt längre, det är påväg bort. Man är inte rädd, utan man bara står och inser att det som en gång fanns inte längre finns där. Man lämnar inte, man bara går och jag gör det just nu, det finns inget mer att hämta här, jag orkar inte och en del av mitt hjärta är sönder.


xo xo
Ciao!

No comments: