Tuesday, December 23, 2008

Cause we are living in a material world, And I am a material girl...

Vet ni hur svårt det är att shoppa saker när man inte vill? Hur ens hjärna talar om för dig att du inte har lust att införskaffa den där saken, även om det är någon som ska få det, jag har aldrig i hela mitt liv varit så uttråkad som jag var idag, så enkelt är det. Jag har tappat det där och jag vet inte hur jag ska finna det igen, kanske är jag i en period då jag inte vill shoppa, jag har hamnat i dem förut, men detta är något annorlunda. Det känns nästan som om allt jag vet om, om livet, om människor, ja allt egentligen, håller på att skalas av från min hud och framförallt mitt hjärta, det känns som om jag startat en lavin och jag är inte klar förrän lavinen är över. Jag vet inte hur jag ska säga något, därav låter jag det vara osagt. Men var inte oroliga, det finns ingen anledning... En del av mig älskar fortfarande av att vara materiell, extremt materiell.


I am the material girl, you know it, and above that you love it.

xo xo
Ciao!

No comments: