Thursday, December 11, 2008

But I won't cry for yesterday, there's just an ordinary world.

Jag har på något sätt så pass ont i min kropp att jag inte vet var jag ska ta vägen, ingenting hjälper. Jag hade hoppats på att det fanns ett lätt sätt att komma ur det här, men det finns det inte. Men jag ska bannemig vinna över både min fibro och min bipolaritet, om det så ska bli det sista jag gör. Jag kan inte gå runt och ha så här pass ont i kroppen att det känns som om den närsomhelst bara kan lägga av. Att mina ben inte kommer bära upp mig. Vad gör man? Jo, det är bara en vanlig dag i mitt liv, inget annat. Tyvärr är det andra saker som gör det omöjligt för mig att ja, vad ska man säga, jag vet faktiskt inte.



Jag har inte direkt några ord för er, jag är ganska tom, så jag lämnar mer osagt än sagt.

xo xo
Ciao!

No comments: