Monday, December 15, 2008

I'm not going down on my knees, Begging you to adore me, Can't you see it's misery, And torture for me...

Jag tänker aldrig bli någon som slänger ut allt om mig själv, framför fötterna på er. Jag stänger av alla människor i min närhet, jag är ledsen, men jag kan inte tillåta en kärnreaktion från min sida. Jag kan inte få härdsmälta, jag kan inte tillåta mig själv till det. Därav måste jag hålla er borta. Det som slagit mig nu, är att jag kanske inte ens tänker gå på Dekadance, jag orkar helt ärligt inte och varenda gång har jag lyckats ta mig samman och göra det jag ska, men jag vet inte denna gång. Det skulle vara trevligt, men jag vet inte, jag låter saker vara osagda.


Jag drömmer nästan varenda natt att jag dödar en människa, det kan möjligen vara ett barn och jag vet att jag gör det av rent ursinne, det fick mig att slå upp ögonen i skräck idag, då jag faktiskt insåg vad jag gjorde. Jag vet inte om jag vill dela med mig av det jag faktiskt tänker angående dessa drömmar, de är för privata. Men att skada någon annan skulle jag aldrig göra, föruom i mina drömmar, men att ha dessa drömmar, skrämmer mig.


xo xo
Ciao!

No comments: