Friday, January 09, 2009

Just because I'm hurting, Doesn't mean I'm hurt, Doesn't mean I didn't get what I deserve, No better and no worse...

Jag önskar att jag kunde säga att allt går som på räls, men just nyligen tog mitt liv en ganska snygg u-sväng och jag har inte riktigt hämtat mig från det, utan jag snarare står ganska mållös över vad som sker runtomkring mig, jag har inga svar, bara frågor och vissa av dem måste jag vänta med tills i Maj för att få svar på. Men vad gör man inte? Det är så pass enkelt att vara efterklok och veta att det skulle jag inte gjort. Jag skulle inte öppnat min egna pandoras ask, med alla mina känslor, men ändå gjorde jag det. Jag kvävdes av mina egna känslor, men jag hämtar mig långsamt och som det alltid är. Saker tar tid, men jag har inte tiden. Var får man tid ifrån? Jag behöver tid, jag vet att jag omöjligt kan få. Så hur ska jag göra, det återstår att se.


Jag skulle så gärna vilja ha tillbaka mina riktigt maniska episoder och stundtals om dagarna får jag dem, men inte tillräckligt länge för att de ska överväga, för jag älskar dem. Hur dåliga de än må vara. Men det stoppar mig inte från att leta efter inspirations material... You've got to love'em!





xo xo
Ciao!

No comments: