Friday, February 06, 2009

Can't sleep with a man that dims my shine!

Jag kommer strunta i en fest som för mig alltid varit viktig för mig, Dekadance, varför? För att jag vet att de människorna jag hellre vill träffa utanför träffar jag utanför, dessutom så ska jag på ett utsökt teaparty imorgon med min väninna Rachel och jag vill vara fräsch och inte lite halvsömnig, jag är helt enkelt inte intresserad av Dekadance denna gång, end of discussion. Jag får inte ut något av att se någon ha sex, jag höjer inte på ögonbrynet, eller spärrar upp ögonen av "WOW - fan vad häftigt". Det är för mig inte samma sak det en gång var. Vad det beror på är min egna uppfattning om saker.


Jag letar frenetiskt efter toppar och jag vet inte var jag ska ta ut all min energi på, jag spricker snart, detta är inte kul, jag har inte någon koll på vad som händer, jag vet att jag är jättelätt irriterad just nu, men jag försöker kanalisera min energi till att vara kreativ, tyvärr går det inte åt det bättre hållet, utan mer åt ett banalt håll där jag inte har koll på mina tankar alls, utan bara springer i 180 km/h i mitt huvud, jag lovar att det är snabbt, detta har jag iaf hittat än så länge.



xo xo
Ciao!

No comments: