Friday, February 06, 2009

She's a maniac, a real maniac!

Ni som vet hur jag fungerar när det kommer till vissa saker, såsom detta tillfället. Då det kliar så mycket i mina fingrar att jag skulle kunna städa allt jag har runt omkring mig, rensa i hela min garderob och se till att allt bara flödade, vad gör jag, jo, jag försöker få ner idéerna på ett papper, men det enda som händer är att jag får ner allt som jag vill i en enda stor klump, ingenting produktiv kommer ur mig när jag befinner mig långt upp. Jag är bara fullkomligt okoncentrerad och inte riktigt så som jag vill vara. Jag har ingen kontroll whatsoever just nu. Men vi hoppas på det bästa. Nu ska jag gör i ordning saker. Fast mest av allt vill jag shoppa... Jag skulle kunna gå bärsärkargång i affärerna just nu...




xo xo
Ciao!

No comments: