Thursday, February 05, 2009

A kiss on the hand, May be quite continental,But diamonds are a girl's best friend...

Tanken med att vakna med ett par axlar som gör lika ont som min gör idag är föga roligt, jag hatar det när hela min kropp låser sig, jag blir galen, jag vill röra på mig igen. Det fungerar dock inte bra med min relation till mina axlar, de känner sig smått hårda som stenar, vilket gör att jag ska tvinga min brorsa att massera sönder dem, det brukar bli bättre då. Vi hoppas. Han är den enda som vet hur brutal man måste vara mot mina knutar för att jag ska må bra. Tyvärr funkar inga krämer, fan! Men bannemig om jag ger upp, det får jag inte. Nej, jag slutar inte bara för att min kropp säger det. Alltså, helt ärligt, mina axlar gör att jag inte kan koncentrera mig.


Jag måste verkligen ge mig ut på en god hederlig shoppingtur och ta mig till alla mina små gömställen i Sthlm, där jag hittat så enormt mycket guldkorn! Ja, gärna vintage kläder och då gäller söder, det finns ganska mycket hippa saker också och jävlar vad jag vill ha sommar, svala sommarklänningar, kjolar, värme, isthé och jaaa jordgubbar, nej det blir väl inte någon alkohol riktigt ännu...



Jag har hittat två smycken som bara skulle kosta runt 150 000:- Men det är Bolin och det är vackert! Dock skulle jag föredra broschen från tidigt 1900-tal, då skulle den vara värd det. Så här har ni exakt vad jag trånar efter idag, efter att bli av med mina för stela axlar.



xo xo
Ciao!

No comments: