Tuesday, February 03, 2009

'Cause it's a hard life, with love in the world, And I'm a hard girl, Loving me is like chewing on pearls...

Jag vaknade inatt av enorma smärtor i magen och jag har inte någon koll på vad som orsakar dem, det förblir ett mysterium för mig, men just nu verkar det som det har lugnat sig lite och jag har inte lika ont som innan. Jag funderar på att ge mig ut och springa, men jag vet inte riktigt om vägunderlaget är det bästa, jag har väl inte heller de riktigt bästa skorna att springa i heller, då kanske jag ska ta en powerwalk, det vet jag att det är bra att ta. Samt att jag måste köpa hem lite saker för att laga mat till mig och min bror. Något nyttigt... Jag ska komma in i min gamla form igen... Så jag ska nu leta fram lite saker som jag vet att jag behöver... Yoga kanske skulle vara bra?


xo xo
Ciao!

No comments: